Ads

Ads

Monday, July 9, 2012

Mana Hilangnya Juwita?


Bermula pada malam ni di Astro Ria mengisahkan kisah penculikan dan penyiasatan. Promo di tv nampak macam best aje sebab ada ramai pelakon hebat seperti Erra Fazira, Umie Aida. Umie Aida nampak macam seorang pegawai penyiasat wanita yang bergaya dan cantik.. teringat dengan pelakon Gillian Anderson tu.  Pelakon lain seperti  Lisa Surihani, Zahiril Adzim, Raja Ilya, Syazwan Zulkifli, Diana Johor dan ramai lagi.


Sinopsis Mana Hilangnya Juwita

Kisah bermula apabila Anggun (lakonan Lisa Surihani ) gadis kampung berasal dari Johor datang ke Kuala Lumpur untuk mencari adiknya Juwita yang hilang. Anggun terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan Anggun terpaksa pergi ke rumah pelacuran dan berhadapan dengan kehidupan yg penuh dgn masalah sosial dan kisah gelap penuh glamour tetapi mengundang bahaya.
Akhirnya dia bertemu dengan bekas kekasihnya Haider. Anggun meminta pertolongan pihak polis dan Haider untuk mencari adiknya.

Drama ini ada 15 episod dan sudah 4 episod disiapkan nantikan lebih banyak episod untuk sepanjang bulan puasa ni. Tayangan setiap isnin jam 10 malam.

 

No comments:

Post a Comment